INJEKTOR CISTAC

INJEKTOR CISTAC

FUEL INJECTOR CLEANER
Smanjuje prekomernu potrošnju goriva, olakšava hladan start;
Smanjuje prekomerni dim I zagađenje životne sredine izduvnim gasovima
U skladu je sa novim sistemom protiv zagađenja
Sprečava formiranje leda u cevima i začepljenje filtera
Bocu od 300 ml koristiti na svakih 5 000 kilometara!
Odobren i preporučen od strane svih većih proizvođaca.
ZAPREMINA: 300 ml

TOP BENZINA

SREDSTVO ZA ČIŠĆENJE DIZNI-TOP BENZINA

SREDSTVO ZA ČIŠĆENJE DIZNI-TOP BENZINA

Povećava ekonomičnost potrošnje goriva;
Uklanja prljavštinu, naslage i talog;
Pročisćava dizne I sprečava “trokiranje” motora.
UPOTREBA:
Dodati kompetan sadržaj u pun rezervoar i potrošiti ceo rezervoar do minimalnog nivoa bez dodavanja.
ZAPREMINA: 250 ml

DIZEL INJECTOR CLEANER

COMMON RAIL DIZEL INJECTOR

ZASTITA COMMON RAIL DIZEL SISTEMAAditiv za dizel gorivo.
- Stiti system za dizel gorivo,
- Podmazuje pumpu I injektore,
- Smanjuje karakteristicnu buku kod dizela,
- Smanjuje emisiju crnog dima,
- Bezbedan za katalizatore,
- Sprecava koroziju I pojavu rdje u sistemu za gorivo,
- Kompenzuje nedostatak podmazivanja kod goriva sa niskim sadrzajem sumpora,
- Kompatibilan je sa HDI, CDI, TDCI, DCI motorima.
UPOTREBA:
Dodati sadrzaj u rezervoar sa 20l dizela, jednu konzervu od 500 ml na svakih 5000 km.
Lekoviti tretman: U slucaju zaprljanog injektora ili velike kolicine crnog dima dodavati dve konzerve pri svakom punjenju rezervoara.

ADITIV ZA EGR VENTIL

ADITIV ZA EGR VENTIL

ADITIV ZA EGR VENTIL

Eliminise prljavstinu,lakove I sve vrste depozita od usisnih ventila I EGR ventil.
-cisti sistem unosa,usisnih ventila I EGR ventil
-odrzava cirkulaciju vazduha u komorama za sagorevanje
-omogucava savrseno sagorevanje
-smanjuje potrosnju goriva
-sprecava stvaranje naslaga
PREPORUKA:
Za kompletan tretman savetujemo da dodate BARDAHL aditiv EGR ventil
U rezervoar za gorivo.Posle tretmana sipati 20 litara dizela,ostaviti motor 10 min.
Da radi u leru ili voziti 15 km na visokim obrtajima.Za potpun tretman savetujemo
Koriscenje CommonRail Dizel Injector Cleaner-a svakih 5.000km

ENGINE STOP LEAK

ADITIV PROTIV CURENJA ULJA

ADITIV PROTIV CURENJA ULJA

Engine Stop Leak je specijalno formulisan aditiv razvijen da spreči eksterna curenja ulja prouzrokovana ostarelim i stvrdnutim gumenim i neoprenskim dihtunzima.
Zaustavlja i sprečava gubitak ulja na gumenim dihtunzima bez rasklapanja motora;
Obnavlja elastičnost i revitalizuje gume i neoprenske dihtunge i O-ringove;
Kompatibilan je sa svim tipovima ulja;
Ne oštećuje katalizatore;
NAPOMENA:
Ne koriguje mehanička ostećenja. Ukoliko ne dođe do poboljšanja rada, najverovatnije postoje mehanička ostećenja.
UPOTREBA:
Dodati u motorno ulje prilikom promene ulja ili u periodu između promena ulja.
Jedna konzerva od 300 ml tretira 6 litara ulja.

ADITIV ZA HIDRAULIČKI PODIZAČ VENTILA

ADITIV ZA HIDRAULIČKI PODIZAČ VENTILA

ADITIV ZA HIDRAULIČKI PODIZAČ VENTILA

Smanjuje buku hidropodizača. Pogodan za benzinske i dizel motore. Testirano na katalitičke konvertore i turbo punjače. Dodaje se u motorno ulje. Kompatibilno sa svim mineralnim, polusintetičkim i sintetičkim uljima. Količina je dovoljna za 6l motornog ulja.
Smanjuje buku hidropodizača
Za optimalno funkcionisanje hidropodizača
Čisti ventile i šupljine u motoru

B2 ADITIV ZA ULJE

B2 TRETMAN ULJA

B2 TRETMAN ULJA

Smanjuje potrošnju, kao i trenje i zamor motora kod starta i visokog broja obrtaja;
Poboljšava kompresiju i snagu motora;
Smanjuje buku i habanje motora;
Utišava rad ventila i klipova.
Kompatibilan je sa svim vrstama mineralnog, sintetičkog i polusintetičkog ulja.
UPOTREBA:
Zagrejati motor na radnu temperaturu i sipati sadržaj u ulje motora

NO SMOKE

NO SMOKE

NO SMOKE

Ovaj aditiv za ulje ima veoma visok viskozitet ulja unapredjen sintetickim polimerima koji
zaustavlja izduvni dim.
Preporuka : Koristiti na svakih 5.000 km ili pri svakoj promeni ulja, u sve benzinske i dizel motore.
Zapremina: 473 ML

ENGINE TUNE UP

SREDSTVO ZA ISPIRANJE- PRANJE MOTORA

SREDSTVO ZA ISPIRANJE-PRANJE MOTORA

Koristi se pre zamene motornog ulja, motor se pušta da radi 15 minuta, otklanja naslage nečistoće, mulja, laka i smole, čisti uljne kanale za podmazivanje, poboljšava cirkulaciju.
UPUTSTVO:
Pustiti motor da radi u leru do svoje radne temperature i sipati ceo sadržaj boce u staro ulje. Ostaviti motor da radi jos 10-15 minuta, ispustiti staro ulje i promeniti filter.
ZAPREMINA: 326 ML

SPREJ ZA POGONSKI KAIS

SPREJ ZA POGONSKI KAIS

MAZIVO ZA POGONSKI KAIS
- Vraca fleksibilnost kod bilo koje vrste pojasa
-Eliminiše buku zbog klizanja kaisa
-Preventiva kod pucanja usled starenja kaisa
ZAPREMINA: 400 ML